1 ban rest - amintiri din Romania

Am urcat postul asta in top pt ca stiu ca se dezbate acum in Rom problema restului. se mai da in chibrituri, gume, bomboane sau deloc.

stabilisem sa cer bonul si restul in fiecare magazin. nu ma refer la bani, la suma sau la leutii retinuti de ei. ci la principiu. tara asta are niste legi. care nu se aplica. tara asta merge prost pt ca nimeni nu respecta legile astea. nu vreau sa le skimb eu sistemul fanariot sau otoman. eu vreau sa respect legea si sa fiu respectat prin respectarea legii. de asta tara asta merge atat de aiurea pt ca pleaca de jos. cand nu dai rest un ban inseamna ca:
1. nu-l respecti pe cel care munceste pt acel ban,
2. nu respecti legea,
3. nu iti respecti moneda nationala.
4. nu iti respecti tara.
de ce mi-ar cere sa imi respect eu tara, dc ei nu o respecta? uite ca eu mi-o respect, si sunt mai patriot decat nesimtitele care nu dau rest si bon. tara asta e corupta. totul pleaca de jos si nimic nu se va skimba pina cand vacile nu vor da si 1 ban rest. in alta parte alerga dupa tine sa iti puna 1 cent inbuzunar, pt ca stia ca poti sa il dai afara dc nu face asta. te ruga sa iei banul. si nu, asta nu insemna ca te peria, ci insemna ca se respecta pe el. daca eu, de afara, neadaptat deloc la marlania de romania, imi cer restul, = eu respect tara asta mai mult decat astia din tara. am avut nesimtirea sa cer altora sa respecte tara in care locuiesc ei. am avut neobrazarea sa cer sa respecte legea si sa le bat obrazul unor nesimtiti care se imbogatesc pe seama a sute de "lasa ca merge si asa". am fost corect, impecabil de corect, e drept, intr-o tara corupta, la care nu-s adaptat si la care nu imi doresc sa ma adaptez. da, o sa mor intr-un spital muscat de 4 maidanezi, intr-un pat cu un aurolac, pentru ca nu voi da spaga sa mi se skimbe perna, patul, pansamentele...dar voi muri impacat ca mi-am respectat demnitatea de om corect si inocent in fata spagii.
vad reclame la "nu da spaga", tocmai dupa ce mi s-a cerut spaga.
nu pot sa am decat o reactie de extraterestru picat in trecut, inadaptabil, cand stiu ca in alta parte se respecta lucrurile, intelegerile, legile, fiintele.
nu pot sa nu intorc spatele cuiva care nu respecta aceste lucruri. sunt princiipiile mele.
sunt total scarbit de tara asta incredibil de corupta, murdara si nerespecata.
eu respect mai mult tara decat marlanii care traiesc in ea....romania, o tara frumoasa, pacat ca-i locuita.

Popular Posts