Arhi mi-a facut o surpriza! Multumesc!

Azi dimineata am avut cea mai mare surpriza cand Arhi mi-a raspuns la email! desigur tre sa ma ridic de acum la nivelul Cititorilor, deci voi incerca sa mai ajustez cate ceva prin acest "glog"...sau "glob"? a, blog.
http://www.arhiblog.ro/2008/10/arhi-vreau-sa-fiu-cunoscut.html
raspunsul meu:
"nu sunt un spam! oi fi incurcat fraza cu de “mai multi ani” sau ma refeream la blogoreea romaneasca. ii citesc pe mai multi de mai multi ani. stiu ca nu-s bun la mate, imi cer scuze. daca e ceva de schimbat pe acolo pe blog, ma ocup. vreau doar sa fie o sursa de informare, carcoteala si pareri. mai scriu si din/despre Canada si din Romania. daca e cineva interesat de ideile mele, va astept. eu cel putin sunt interesat de ideile celor din Romania. dar sa stiti ca mai comentez.
multumiri pt promovare, nu m-am asteptat, mailul nu l-am scris din disperare, ci l-am dat pentru cineva care se pricepe sa scrie bloguri si care conteaza. aici e chiar soare si cald! ceea ce va doresc si voua. numai bine la toti."

Popular Posts