Fluture - un frustrat

Am zis sa intru sa vad bloguri din Romania. Pe unele am comentat. Dar am dat peste un tip cu probleme tipic romanesti. Pe blogul lui Fluture dupa 2 postari pertinente am fost luat la injuraturi de catre cel care scrie acolo, fara motiv. Ceva in genul crizelor de nervi pe care le fac babele la claca. As fi zis, ok, daca i-as fi spus eu ceva jignitor. Dar nu. Insecta a continuat sa zbiere la alt comentariu unde ii multumeam de atentie. Acel individ autonumit Fluture este frustrat. Nu te iei de oamenii care iti fac o onoare ca iti intra pe site si iti comenteaza tocmai din capatul lumii si tu? iti bati joc de ei ca la usa cortului. Sincer, nu mai merita atentia mea acest Fluture. Dupa cum stim, fluturii provin din niste viermi daunatori si stricaciosi. prefer sa vizitez blogeri decenti si sa le ofer timpul meu, decat sa fiu tratat fara pic de respect de catre o insecta din alt regn decat specia umana. acest post poate face parte din categoria am blog si scriu ce vreau in el.

Popular Posts