VisUrat = Cosmar

M-am intrebat daca sa scriu asta sau nu. M-am abtinut un timp. Am zis ca...Nu am nevoie de scandal, iar omul deja e implicat in altul. dar cand am vazut azi ca peste tot unde intru apare si o legatura cu el, am zis ca trebuie sa ii spun si eu ceva. Nu mai pot sa tac.
Vis urat, Sebi, proxnetu - cum il stiu cei mai vechi, este un baiat care a trait la Iasi si apoi s-a mutat de acolo, pentru ca Iasi e un oras mort. Si nici nu suporta somerii.
Unii din colegii lui spuneau despre el ca e un tip dificil. Dar eu nu cred, pentru ca e e casatorit. Si asta deja e o pedeapsa pentru un baiat dificil. In cativa ani se da el pe brazda, asa ca Mirceo, lasa-l in pace.
Alti fosti colegi de-ai lui proxnetu spun ca ar fi facut traffic ilegal cand era el mic cu cd-uri arse printr-o sala de jocuri. si ca isi facea asa o reclama pe Mirc. Dar nu cred nici asta. Eu cred ca asa el doar agata fetitele. Unele confundau nickul lui, proxnetu, cu o alta denumire: proxEnetu. Iar unele din fetitele astea ar fi acum tentate sa vorbeasca. Mai vedem.
Acum cativa ani, VisUrat a inceput sa posteze pe net niste povestioare care circulau pe Mirc. Le adapta putin si si le atribuia. Nu i se intamplasera lui, dar stia ca lumea o sa rada. De aceea el a continuat pina lumea a crezut ca e adevarat.
Timpul a trecut, tinerii care citeau povestile lui s-au maturizat, el, proxnetu - nu.
Dovada este chiar scandalul in care se afla acum implicat. Se cearta cu un om care munceste la o televiziune mai mult sau mai putin buna. Dar omul ala lucreaza si uneori e funny, alteori nu. Dar are Audienta. Si un scandal cu cineva cu audienta iti aduce si tie oameni pe blog!
Evrica, am gasit o metoda sa fac bani! zise Cosmar si mai posta o injuratura la adresa lui Mircea, dupa care il suna: "Mirceo, tata, vezi ca iar te injur. Hai sa facem diseara show, apoi mergem la o bere. Hai, te rog, ca azi am trafficul mic si mai vreau niste gushteri pe blog, tocmai am pus o reclama noua."
va urma

Popular Posts