Tuesday, October 28, 2008

VisUrat = Cosmar

M-am intrebat daca sa scriu asta sau nu. M-am abtinut un timp. Am zis ca...Nu am nevoie de scandal, iar omul deja e implicat in altul. dar cand am vazut azi ca peste tot unde intru apare si o legatura cu el, am zis ca trebuie sa ii spun si eu ceva. Nu mai pot sa tac.
Vis urat, Sebi, proxnetu - cum il stiu cei mai vechi, este un baiat care a trait la Iasi si apoi s-a mutat de acolo, pentru ca Iasi e un oras mort. Si nici nu suporta somerii.
Unii din colegii lui spuneau despre el ca e un tip dificil. Dar eu nu cred, pentru ca e e casatorit. Si asta deja e o pedeapsa pentru un baiat dificil. In cativa ani se da el pe brazda, asa ca Mirceo, lasa-l in pace.
Alti fosti colegi de-ai lui proxnetu spun ca ar fi facut traffic ilegal cand era el mic cu cd-uri arse printr-o sala de jocuri. si ca isi facea asa o reclama pe Mirc. Dar nu cred nici asta. Eu cred ca asa el doar agata fetitele. Unele confundau nickul lui, proxnetu, cu o alta denumire: proxEnetu. Iar unele din fetitele astea ar fi acum tentate sa vorbeasca. Mai vedem.
Acum cativa ani, VisUrat a inceput sa posteze pe net niste povestioare care circulau pe Mirc. Le adapta putin si si le atribuia. Nu i se intamplasera lui, dar stia ca lumea o sa rada. De aceea el a continuat pina lumea a crezut ca e adevarat.
Timpul a trecut, tinerii care citeau povestile lui s-au maturizat, el, proxnetu - nu.
Dovada este chiar scandalul in care se afla acum implicat. Se cearta cu un om care munceste la o televiziune mai mult sau mai putin buna. Dar omul ala lucreaza si uneori e funny, alteori nu. Dar are Audienta. Si un scandal cu cineva cu audienta iti aduce si tie oameni pe blog!
Evrica, am gasit o metoda sa fac bani! zise Cosmar si mai posta o injuratura la adresa lui Mircea, dupa care il suna: "Mirceo, tata, vezi ca iar te injur. Hai sa facem diseara show, apoi mergem la o bere. Hai, te rog, ca azi am trafficul mic si mai vreau niste gushteri pe blog, tocmai am pus o reclama noua."
va urma

8 comments:

xdetective said...

sincer mie imi place de Sebi (visurat). Nu am citit decat acest post din tot blogul si deja incepi sa imi pari penibil. Nu , nu sunt un pupincurist al lui Sebi, cum poate ai crezut, ci imi place de baiatul asta din mai multe motive. stie sa critice pe altii, dar nu critica d-aia dampulea. critica, aduce argumente si tot el castiga. nenea, devii penibil. I'm so sorry.

DXN said...

eu ti-am citit commentul si l-am si postat, spre mirarea unora. te invit sa mai citesc ce scriu, nu numai postul asta. apoi ai sa poti si compara. penibil e de bine. cresc.

teuton said...

hehehe... mie mi se pare amuzanta povestea asta, si vad ca esti cam singurul care ia atitudine fatisa... sa inteleg ca e o poveste mai veche intre voi? nu ca ar conta foarte mult, da vad ca stii multe chestii "intime". si tind sa-ti dau dreptate cu serialele alea vechi, desi pentru moment astept sa vedem ce iese. poate totusi vorbim de marketing.

DXN said...

da, sa avem nitzica rabdare...

dimitri said...

Well, eu nu am nimic de împărţit cu nimeni, nici cu Zoso, nici cu visurat.
Mă deranjează în schimb bloggerii care nu ştiu să scrie şi nici să se exprime corect. Că s-a întâmplat azi să fie visurat asta e, mâine poate fi altul.

DXN said...

scrisul urat sau agramat nu a omorat pe nimeni. dar alcoolul la volan, da. acum cred ca o sa ai viziunea serialelor care urmeaza.

canadianu\' said...

dxn, lasa-l pe visjegos in pace. din punctul meu de vedere e doar un rroman frustrat, care e in stare sa i se adreseze criminalului de iliescu cu "domnul iliescu". nu merita sa-ti bati capul cu el.

El Maciucambo said...

Sebi e un cocalar complexat de vreme(merge si !devreme) si frustrat de femei. E genul de om care sta cu tigarile in buzunar si'ti cere tie sa fumeze.
E un badaran si un necioplit cum n'ai vazut.
Dpdv al igienei personale, va rog sa'mi permiteti "sa'ti bagi pula, uneori nu poti sta langa el"
E un troglodit ce sufera de strabism intelectual acut.

P.S : Se vehiculeaza (!umbla vorba'n targ) c'ar fi luat'o'n cur prin Belgia, la propriu de la un telespatist. OMG!!!