Cultura Canada

Am fost azi intr-o librarie "de cartier". Un renumit lant de magazine Chapters - Indigo are niste filiale si in cartierul meu. Ceva deosebit.
Ca sa vedeti diferenta intre cele 2 popoare ale mele am sa va spun niste lucruri:
1.Unde este aceasta librarie? Se afla intr-un fost vechi cinematograf (1920).




Este pastrat intact ghiseul de bilete de la intrare, lojele, scena, culorile si totul este plin cu carti. Te poti aseza pe scaune special amplasate si sa citesti ore in sir carti, reviste, poti bea chiar o cafea. Nu asta e important, ci faptul ca au renuntat la un cinema ca sa faca bookstore, magazin de carti. Cultura adevarata. Nu Hollywood.
2. La ora 12 ziua cand am fost eu magazinul era ticsit de oameni. Si nu era nici o lansare de carte.
3. La casele de plata era COADA. Si nu 3, 4 persoane, ci peste 10. Cred ca am spus totul cu asta.
Pretul minim al unei carti este cred $4.99.
Sa va mai spun ca si bibilotecile sunt pline?

Popular Posts