VisUrat si Cititorii - episodul 9

Acum vine partea cea mai tare si mai grea: Raspunsurile lui VisUrat. Doamne, iarta-ma!
La unele mesaje am comentat, iar altele citate sunt de pe blogul individului, gasite dupa ce mi-a blocat Ip-ul si implicit accesul (da, Sebastian Frauda, pot sa iti accesez amaratul ala de blog, daca vreau), ca de, el nu are curajul unei discutii firesti. Cand am incercat sa discut cu el, m-a „facut albie de porci”- o alta expresie favorita de-a lui. I-am dat sansa sa isi revizuiasca atitudinea, dar prostia si ingamfarea lui au invins. Adevarul e ca iti trebuie inteligenta si barbatie sa accepti si alte pareri total diferite. Nu l-am injurat niciodata acolo, dar aroganta lui m-a pus pe ganduri. Banii murdari si aparenta faima te schimba, uiti de unde ai plecat. Sa iti amintim noi cine esti, macar:
VisUrat Cosmar Sebastian Bargau Dorel Meltean Furt Frauda
Data nasterii: 03/08/1979; Loc: Iasi, Moldova.
VisUrat - iulie 29, 2008 „ bai pula, nu`ti doresc sa`ti ia casa apa, sa`ti moara tot neamul si apoi sa vina unu` cu microfonul la tine, eventual sa te si trezeasca din somn, si sa se apuce sa te intrebe ce mai faci si daca esti suparat ca ti`a murit tot neamul de avortoni, asa sa auda tara ce se mai intampla prin zona aia si sa`si primeasca el prima. tu crezi ca vreun d`ala cu microfonul chiar e interesat de soarta ta de pielea pulii? pe el il intereseaza ratingul si faima. cu cat esti cu mai in cacat, cu atat profita el mai mult. asa ca te poftesc sa`mi sugi pula pana data viitoare.”
4 August 2008 „Hai scrie si tu ceva, sa`mi mai curga si mie o lacrima din cur de emotie…). Ionel Ionelule: esti tare prost baiatule si te rog nu mai intra la mine ci mananca rahat in alta parte. daca n`ai inteles nimic, mergi in pula mea la pacalicii tai si scuteste`ma. M`ai vazut pe mine sa ma agit ca n`am aparut in ***? Daca nu, ce cacat mananci acolo?”
11 febr 2008 „Am ajuns la un nivel la care traficul nu ma intereseaza. Nici al meu, nici al altuia.”
Serios? De asta furai cu iframe in vara. Ce ipocrit. Traficul tau mediu noi stim care este si cum il faci.
Feb 2008: „Da, stiu, nici varianta PSD nu`i buna, dar acum pare mai buna decat varianta PD-L.” Deci formatorul de opinie citit de mii de bloggeri pe zi a indicat care varianta e cea mai buna: PSD. Ati prins ideea? Manipulare prin blog.
24 sept 2008 „respectivul counter de la Histats.com imi inregistra si vizitatorii lui Blogatu”
„Nu m`am ridicat in top pe spatele nimanui, asa cum au facut altii.”
DA? Sa ne amintim ce ai facut in vara asta 2008 cu traficul furat! Ca sa ma exprim in limbajul pe care il intelegi Dorele, Cosmar Sebastian Bargau Meltean Furt Frauda - zi cum furai tu cu iframe? Zi cum si te-au dat in gat? Pe mine ma intereseaza ca visurat a furat traffic. De fapt fura. In Canadaera dat in judecata imediat. In romania lumea il aduleaza. Asta e diferenta, aici pretuim valorile, acolo, muncitorii tarnacopisti ca Sebi. Cum e sa iti minti cititorii astia pe care ii faci fraieri si dobitoci si „ce conteaza ca ionel si-a facut blog, mai important e Huidu” pe care-l pupi si caruia ii vinzi ponturile despre Mircea.
Oct 2008 - Tradarea: „in seara asta am vorbit la telefon cu Serban Huidu si am inceput (sper) o colaborare. Nu stiu cat de mult voi mai vorbi eu pe blog despre Badea (in functie de cantitatea de injuraturi ii voi da pe blog numerele noi de telefon, chiar si cel de acasa, pana termina sa`mi jigneasca familia), dar la Serban pe blog veti gasi mai multe dovezi despre ipocrizia imbecilului”. VisUrat Cosmar Sebastian Bargau Dorel Meltean Furt
Frauda Oct 2008 - „nu eram emotionat, asa vorbesc eu… stiu, am o voce de cacat” - VisUrat Cosmar Sebastian Bargau Dorel Meltean Furt Frauda, se vede dupa chipul tau cine ai fost si esti: recidivist.
„sunt convins ca stii ca pe mine chiar ma cred oamenii care ma citesc. Pentru ca scriu exact cum gandesc si nu sunt finantat de vreun nene (apropo, tot al lui Fene e JdE?) sau de vreun partid... ;)” – si de aici ideea ca blogul sau e un instrument bun de manipulare a maselor necunoscatoare de aranjamentele politice ale ghertzoiului VisUrat Cosmar Sebastian Bargau Dorel Meltean Furt Frauda. Mai tarziu a devenit finantat, domnul VisUrat. Despre asta, in curand.
„Am realizat ca nu sunt perfect, am realizat ca gresesc, am vazut care`mi sunt limitele si de ce sunt capabil.” Foarte bine, muncitorule necalificat. Stai in banca ta, nu ne mai da tu alte lectii, din alte domenii. Esti bun la lopata. Acum esti cam depasit de situatie si e mai bine sa iti vezi de serialele de desene animate pentru copii pe care le postezi. Si de ce nu mai schimbi si tu tricoul ala? Macar mai spala-l.

Popular Posts