1 December = 10 MAI

Cica Ziua Internationala a Romaniei. Buna, nu? Numai Azi sunt mandru ca sunt uneori Roman. Romania e frumoasa. Dar locuita. Azi e Ziua unei Uniri. Teritoriul romanesc s-a conturat mai clar.
Eu cred ca adevarata zi a Romaniei ar trebui sa fie 10 Mai, o zi a normalitatii. 1 Decembrie e o zi a unor romani, nu a tuturor romanilor.
Am fost si eu roman, dar nu mandru prea tare cu cei contemporani, ci cu inaintasii. Daca am sa spun Eminescu, o sa rada lumea. Da, dar nu spun Copilu' Minune...Nu spun Iliescu. Spun Apuseni, Delta Dunarii, vulcanii noroiosi. Nu spun Mall, nu spun Vanghelie, nu spun Becali. Spun Fagaras, Busteni, Alba Iulia. Spun Ferdinand, Carol, A. I. Cuza, Antonescu, Vlad Tepes. Spun Cluj, Iasi, Timisoara. Nu spun Bucuresti 2008. Spun Bucuresti 1925. Si spun: Pacat Romania.
De ce as reveni intr-o Romanie de stanga? In nici un caz din cauza sistemului securistic. In nici un caz pentru poporul absent dupa decembrie 1989. Poporul roman a fost ucis de comunisti. Poporul roman nu a mai fost unit decat poate doar la meciurile de fotbal ale Romaniei. In rest, mici gasti de intereese, fara legatura cu unitatea romaneasca.
As reveni acolo mai am parte din familie, acolo m-am nascut si nu in Kenya, am copilarit, desi nu ma simt legat de locul ala. Stiind ca tara asta a fost si este condusa de mizerabili imi lasa un gust amar. Daca ar fi numai oamenii politici, ar fi ceva. Dar marlania si badarania pleaca de jos, de la ghertzoi si cocalari. O tara fara modele, care-s are conducatorii pe care ii merita. La multi ani regiunii geografice Romania.

Popular Posts