Concurs intre ei - Robleg

Visurat imi multumeste! ca i-am trimis vizitatori. Vai, dar nu era cazul. Iar s-a dovedit ca in Romania doar cei care injura mai tare si mai maro iau caimacul la concursuri organizate tot de ei. Dupa ce si-a manipulat cititorii, mai putin inteligenti chiar decat el(daca asta e posibil!), ademenindu-i cu un concurs daca il voteaza pe el, normal ca Frauda VisUrat a castigat si poate fi desemat cel mai beat Dorel pe gratis din 2009. Singura atractie pentru el a si fost berea gratis, el fiind un binecunoscut consumator de orice e gratis si mocca. E foarte usor sa castigi cand manipulezi traficul si furi la contor. In plus, si-a pus iar tot clanul familial sa il promoveze. Bineinteles, acum are un alt motiv sa isi injure adversarii. Ca doar el a castigat si isi poate bate joc un pic de infranti. Tipic pentru un moldovean coclit ajuns mai sus, care a descoperit ca parfumul ascunde transiratia, nu spalatul cu apa. Cei care i-au stat aproape, stiu ce spun acum.
A, sa nu credeti ca am eu grija lui. Ce ma seaca e ca un necalificat muncitor mediocru obscur poate ajunge sus doar prin simple furaciuni marunte, injuraturi nesarate de autobaza, si asta lucrand la un ziar facut cu bani de la PSD. Lui Sebi visurat oricum nu ai ce-i face, ca el asa e din nastere, meltean. Dar ma mira cat de redusa intelectual e noua generatie de manipulati din blogoreea romaneasca.
Cineva a votat totusi si cu mine, mersi. Nu ma asteptam.Am obtinut locuri f bune, tinand cont ca nu prea scriu mult, ca nu am timp si ca nu sunt din Romania. Am pozitii mai bune decat multi care nu au luat nici un vot macar si sunt "vedete de ecran". Deci, io la blog politic am luat locul 31 din 55, cu 5.85 puncte. La Blog personal- locul 137 din 744 de bloguri, la Blog de divertisment - locul 81 din 327, si la Cel mai popular blog - tot locul 81, din 363 de bloguri inscrise.
Care a fost problema? Sistemul de votare a fost foarte cordit, in sensul ca nu era suficient sa dai click pe o imagine si, gata, erai votat automat. Nu, trebuia sa iti faci cont, sa te logezi, sa dai date si tabele de completat si apoi puteai vota. Ceea ce explica de ce multi nu s-au obosit sa treaca mai departe de prima pagina a concursului de bere gratis. E enervant sa ai de completat tabele peste tabele, cand, de fapt, tu vrei doar sa votezi pe omul care-ti place.
In fine, concursul asta nu a fost ceva care m-a preocupat, stiind de la inceput ca sunt multe manarii. Ideea a fost doar de promovare a ideii de informare despre Canada.

Popular Posts