Cititorilor rataciti

Acest post este dedicat celor 3 cititori care ajung uneori - desigur din greseala - pe blogul asta si care, nu stiu nici eu de ce, se deranjeaza sa citeasca ce mai scriu si eu, tot din greseala. Sincer, nu stiu prin ce algoritmi misteriosi google ii face pe unii sa nimereasca pe aici si imi pare rau pentru experienta neplacuta pe care o au cand citesc elucubratiile unei minti obosite ca a mea. Fratilor, am par alb in cap de la cata scoala am facut degeaba. Nu e bun scrisul, nu tine de foame. Astia care scriem suntem niste fantezisti, nu producem nimic. Dar nu mi-a placut matematica si de aia am ramas la scris. Unde nici aici nu ma pricep, ca mai mult de 2 carti nici nu am scos. Nici macar ziar nu am, nici emisiune tv. Si nici nu ma mai injura nimeni, ca am decis ca pe blogul asta numai eu mai pot comenta. Sau asa a decis tot google, ca nici asta nu o pricep cum s-a intammplat, de nu mai apar injuraturile alea baloase cu care ma impanau niste fani. Ce pot sa spun e ca am aflat de la un prieten ca o multime ajung aici dupa cautarea "donez sperma". Minunat ca lumea e inca interesata de perpetuarea speciei si de impartirea spermei prin diverse mijloace, chiar din motive umanitare. Iar altii ajung pe blogul asta obositor cautand, simplu, "Canada". Probabil cauta "heaven" intai. Ce incerc totusi sa explic e ca aceasta tara e o tara normala, nu ideala, nici proasta, nici rea, nici perfecta. E doar o provocare a fiecaruia care vrea mai mult si lupta pentru altceva. Asa ca daca ati ajuns aici cautand infos despre Canada, ganditi-va ca veti avea aventura vietii voastre ajungand in aceasta tara, dar ca odata ajunsi veti fi izbiti de o cu totul alta cultura si societate. Daca sunteti deschisi la schimbare si pregatiti sa o faceti, atunci sunteti pe drumul cel bun. Daca va asteptati la rauri de miere si ajutor social dupa 3 luni, atunci mai bine sa va mai ganditi 1 data inainte de a va urca in avion.
Tuturor insa le urez bun venit si soarta cat mai plina de lectii si invataminte.
Iar noi astia deja aflati aici...cred ca fiecare a injurat macar 1 data in gand sau printre dinti Canada, dar asta nu ne-a facut sa o uram incat sa o parasim. E a 2a noastra tara, si o iubim pentru ca am sacrificat atatea pentru ea.

Popular Posts