Canada - this fucking phone

Merg cu autobusul. Nu merg mult. Cam 10 minute. Apoi merg pe jos. Nu merg mult nici pe jos. Ma gandesc in timp ce merg la ale mele. Nu ma mai uit in jur, cunosc drumul.
Vocea din spate rasuna totusi grav. O voce feminina, dar groasa, consmata de tigari. Voce din care simti ura. Si neincrederea. Si...
...neputinta.
"- De ce m-ai sunat? Nu mai suna dimineata!Te-am sunat inapoi sa iti las mesaj. Mi-am consunat banii sa iti las mesaj. Platesc sa te sun!Ma costa sa te sun si tu nici nu raspunzi. This fucking phone nici nu merge bine! Da, Suzana, nu m-ai mai sunat de mult timp. De ce nu ma mai suni? Why you didn't call me? Nu imi place sa ii sun pe ceilalti, dar cu tine e altfel. Vocea ta ma linisteste. I like to hear your voice, Suzana. Da, aceleasi probleme. Acum ma duc sa las cateva resumee. Am fost si ieri si am lasat. Nici nu au vrut sa mi-l ia. These fucking bastards said ca nu mai accepta pe hartie, totul e pe email acum. Nu am computer. Nu stiu sa il folosesc, anyway. Nenorocitii mi-au spus ca nu mai au pozitii available! Nu mai aveti?, am spus...Dar ce aveti? De cateva zile fac asta. Nici o sansa. Nu mai am bani. Dar maine va fi bine, imi vine cecul de la ultimul meu salariu. Ne-au dat afara, sunt pe laid off. Fucking bastards! Acum ma mut. Intr-un apartament. Nenorocitul imi cere prima si ultima luna chirie. Si peretii sunt murdari. Am sa platesc din cecul asta care vine, Suzana. Si trebuie sa platesc this fucking phone, too.
Saptamana asta trerbuie sa ma duc in Curte. Trebuie sa ii scot toti banii de la nenorocit. Am sa ii iau totul, I need to feed this kid! Ah, as vrea sa ma reped la acel nenorocit si sa ii zgarai fatza, asa cum am facut-o o data! m-am simtit ata de bine atunci. Eram libera. nu putea sa-mi faca nimic. Ma duc in Curte si am sa ii iau all his money.
Copilul, Suzana, nu e bine. m-a trezit noaptea si plangea si-mi spunea: Mami, please help me, please! Please! Ma doare burta! Am fugit cu el la farmacie sa ii iau ceva. Are burta umflata. Nu iese. Umflata, Suzana. I feel so sad for him, so sad. Nu a mers la scoala de asta. M-au sunat de la scoala. fucking bastards, sa imi spuna ca nu a venit la ore. Le-am spus ca stiu, ca eu il tin acasa, ca nu poate face..."
Un accent ciudat, cand pronunta sh, pe nas, arabeste. Vreo negresa, pariam ca e negresa.
Ma ridic sa cobor. Imi vine sa-i zic ceva, dar nu stiu ce. De bine, de rau, de mila. Ceva. Ma intorc. O femeie alba, deja batrana. Cercei multi in urechi. Figura de consumatoare, fatza mancata, obosita de sutele de doze. Dar nu o judec. Eu pariasem ca e negresa...Am pierdut.
In timp ce coboram, ea continua sa vorbeasca la fucking phone.
Canada - stop cadru real. Viata ca un roman. Un roman in 10 minute de mers cu autobusul.

Popular Posts