o alta dedicatie calduroasa




b.u.g. mafia

Bag x
xx-n Lume Și V-o Fac Cadou (feat. ViLLy)

Intro (ViLLy):
Unde s-au dus, când au apus // Anii de sus ai gloriei lor…
Refren (x2) (ViLLy):
Unde-s pistoalele, unde-s pumnalele, // Caii şi flintele haiducilor…
Uzzi Intro:
Am vrut să fie nu doar BUG Mafia…
Am vrut să fie o ţară-ntragă pentru o ţară-ntreagă…
B.U.G. Mafia…
Uzzi Strofa I:
Viaţa-i un cadou frumos şi unu de căcat, // De căcat să trăieşti în România defapt…
Nu că e ceaţă, praf, e un sistem bolnav, // Într-o ţară frumoasă pe care-o fac pilaf…
Târfe ordinare cu un singur scop, // Să ne sece pe toţi ca ei să fie-n top,
Nu contează cine moare, dacă moare, cum trăieşte, // Că oamenii se-aruncă de pe blocuri orbeşte,
Că oamenii-şi dau foc pentru că nu au de mâncare, // Că se moare în spitale de atâta nepăsare,
Că se spânzură copiii de dor pentru părinţi // Plecaţi afară, unii cu multă şcoală,
Că n-au mai suportat bătaia de joc, // Politică pe băţ cu Pic şi Poc…
În morţii voştri de hoţi cu pretenţii de lorzi, // Genocid cu altă faţă, să vă văd pe toţi morţi
Acum!
Tataee Strofa I:
Mai bine beau oţet, mă jur, // Decât s-ascult ziarişti cum îi ling pe ăştia-n cur,
Decât s-ascult cum au pus-o ei de-un blat… // O parte din presă încă presează doar căcat…
Cum că se face, cum că se drege, // Cum că pe ei nimeni nu îi mai inţelege…
Ar trebui ca cineva să îi alerge // Şi să îi mângâie pe spate cu ciomege…
E vina mea // C-am aşteptat atâţia ani… “Poate s-o schimba ceva…”
N-am realizat că am duşmani p-aici, // Stai aşa că o s-ascut şi eu lama de la brici…
Mi-a zis un frate să tac, să fiu atent // C-o să trimită garda să mă ducă la ciment,
Dar ţip cât pot de tare pan-o să cad în cavou // Bag pula-n lume şi apoi v-o fac cadou!
Refren (x2) (ViLLy):
Unde-s pistoalele, unde-s pumnalele, // Caii şi flintele haiducilor…
Refren secundar (Tataee):
Sunt aici, la mine sub tricou, // Răsună-n mintea mea zi de zi ca un ecou…
Să sufăr eu pentru voi?... O zic din nou… // Bag pula-n lume şi v-o fac cadou!
Caddillac Strofa I:
Ridicaţi drapelu’ sus, sus, să se vadă… // Scrieţi pe el “România e de pradă”
Că merg oamenii cu capu’ plecat pe stradă, // Apăsaţi de o viaţă de corvoadă…
Bravadă în mass-media, guvernu’ face media, // Trăim bine, să mor eu, asta-i concluzia...
Europeni... Da’ pentru cine nu ştia, // Europenii, pe le noi, au spor de lumea-a-treia…
Înţelegi care-i ideea? Ăştia ne fac, // La fel de sigur cum mi se spune Caddillac…
Ne vând ca sclavi, după cum le e pe plac, // Ştii că degeaba strig eu, dacă alţii tac…
Un drogat ameninţă cu acu’ infectat, // Dar un doctor este cel care te-nţeapă cu el de fapt…
E ca dracu, plouă cu căcat, // Ai grijă cât respiri, să nu fii impozitat…
Uzzi Strofa I:
Acum! leşinaţi în drum // Justiţia dreaptă se strâmbă oricum,
Că e oarbă şi nu vede când şi cum aplică lege, // Noi suntem proşti, nu ştim, nu-nţelegem…
Dacă-nţelegem ce? La modu ăsta e! // Scapă cine trebuie da' curge cu pedepse,
Vin gaborii-n maşini pe care scrie aşa... // ''Siguranţă şi încredere'', aaahhaaaaa..
Cum să ai încredere? ce siguranţă frăţioare? // Când gaborii se uită-n timp ce unu-şi ia topoare…
Când gaborii drogaţi vând droguri la drogaţi… // America de sud suntem, toţi traficanţi,
Ţara lu' Papură Vodă, omu’ integru... // Să v-ajungă boala noastră, n-o să ne-mbrăcăm în negru
Continuaţi lipitori, sugeţi tot, miştooo… // Preparăm bombele şi vi le dăm cadoo…
Refren (x2) (ViLLy):
Unde-s pistoalele, unde-s pumnalele, // Caii şi flintele haiducilor…
Refren secundar (Tataee):
Sunt aici, la mine sub tricou, // Răsună-n mintea mea zi de zi ca un ecou…
Să sufăr eu pentru voi?... O zic din nou… // Bag pula-n lume şi v-o fac cadou!
Tataee Strofa a II-a:
Doamnelor şi domnilor, vă doresc // Să muriţi cu toţii-n chinuri, că aşa ar fi firesc…
Ce-aţi făcut?... Mi-aţi amanetat copilu’, // Deşi încă nu-i născut, tre’ s-aducă bani cu kilu’…
Aş vrea să zboare sticle incendiare, // Să sparg-asurzitor geamuri guvernamentale
Că aţi lăsat bătrâni fără alinare // Şi aţi adus profesorii în prag de disperare…
Toată lumea e în prag de disperare // Şi copii voştri cheltuiesc banii noştri-n soare…
Nesimţire mare… Zic pe faţă, // Părinţii mei n-au strâns atât, deşi-au muncit o viaţă…
Ar trebui să vă sechestrăm, // În plină stradă să vă dezbrăcăm,
Să defilaţi în pielea goală pentru un popor falit, // Să purtaţi peste organe declaraţiile de venit…
Caddillac Strofa a II-a:
Revoluţia-i o tânără fată acum, // Are 20 de ani şi-a apucat-o pe un drum…
Guvernu’ a promis că o ajută, dar vrea întâi s-o fută, // Însă revoluţia nu e curvă…
În schimb, politica e şi e versată, // Poate să-ţi fută viaţa toată, dintr-o dată,
Că nu e justiţie adevărată, // Este doar o marionetă dirijată…
Suntem ascultaţi, deformat informaţi, // Cenzuraţi, jefuiţi, batjocoriţi...
Suntem împinşi la groapă sistematic şi prin sistem, // Până cineva o să ridice pumnu ferm...
Că suntem încă vii şi vrem s-avem copii // Şi pentru ei suntem în stare să vă scoatem ochii...
Şi dacă asta-i lumea oferită pe platou, // Eu-mi bag pula-n ea de lume şi v-o fac cadou…
Refren (x2) (ViLLy):
Unde-s pistoalele, unde-s pumnalele, // Caii şi flintele haiducilor…
Refren secundar (Tataee):
Sunt aici, la mine sub tricou, // Răsună-n mintea mea zi de zi ca un ecou…
Să sufăr eu pentru voi?... O zic din nou… // Bag pula-n lume şi v-o fac cadou!
Tataee Outro:
Mult, mult respect pentru Vali Sterian… Piesele lui sunt la fel de relevante şi acum… Yeah…
Ar trebui să cadă cerul pe noi că am devenit în timp doar nişte oi… Yeah..
Pumnu’ strâns!


Info Tehnic
Interpretare: Tataee / Uzzi / Caddillac / ViLLy
Text: Tataee / Caddillac / Uzzi / Vali Sterian
Muzica: Tataee / Vali Sterian
Clape: Tataee
Producţie muzicală: Tataee
Înregistrată în Ines Sunet & Video Studio B, inginer de sunet: Tataee / ViLLy
Mixată şi masterizată în Ines Sunet & Video Studio A, inginer de sunet & operator ProTools HD: Cristi Dobrică
Producţie executivă: Vlad Irimia
Producător: Casa Productions
Editor: Casa Productions

Popular Posts