Referendum Romania

Ceausescu e vesel in mormant. Face tumbe orgasmice! Membrii PCR din Romania si Rusia au de ce sa fie mandri. Daca pana in 1989 erau doar 4 milioane de membri de partid comunist romanesc, acum se vede ca
au aparut 7.3 milioane de comunisti romanesti care doresc sa se alipeasca maicutei Rusie. Ei sunt cei care au votat demiterea unui presedinte ales legitim si cei care poarta vina dezastrului economic in care e acum Romania.
De ce vrea acum copilotul sa scape de votantii din afara Romaniei? Pentru ca sunt cei care au salvat Romania de la caderea in bratele Rusiei de cateva ori? Pentru ca facem diferenta? Pentru ca trimitem bani familiilor saracite de anii de comunism si de coruptia romaneasca?

E dreptul meu ca cetatean roman sa votez si e drept fundamental. Nu un Ponta hotaraste ca de maine nu ma mai numar printre votanti. E dreptul meu sa aleg sau sa nu aleg. Nu imi poate fi ingradit acest drept! Ce se intampla acum in Romania e clar o dictatura bolsevica. Protestez public fata de aceste actiuni nedemocratice ale unui guvern neocomunist, aservit intereselor sovietice. Daca am drept de vot, trebuie sa fiu numarat ca votant.
Da, am si carte de alegator, asa ca sunt un votant legal care locuiesc in alta tara. Care e problema?
Il deranjeaza asta pe Ponta cand se duce seara la Daciana? Il respinge iar Daciana amintindu-si, pentru a cata oara?, ca mentorul spiritual al lui Ponta, nea Nastase, l-a impuscat in co..oua pe taticul ei, Ilie Sarbu, la o partida "de vanaoare"? Castrare involuntara, ceea ce ii doresc si ginerelui.
Daciana si Ponta sunt 2 exponenti ai noului val comunist din Romania. amandoi provin din parinti nomenclaturisti, amandoi sunt politruci de mici si amandoi au fost profitorii unui sistem comunism. Acesti indivizi nu au stat la coada pentru adidasi si paine pe cartela in viata lor. Ei nu au suferit frigul din blocurile comuniste si nu au avut lipsurile pe care noi, oamenii de rand, le-am indurat. De ce le-as acorda acum si mai multe avantaje si drepturi? De ce i-as sustine sa o duca tot ei mai bine? Fac ei ceva bine pentru familia mea? NU. Merge mai bine viata in orasul in care m-am nascut, e mai bun sistemul sanitar pentru Parintii mei? NU.  Este coruptia tinuta in frau sub guvernarea Ponta? NU. Tot ce se vede e doar o tiganeala si lupta pentru ciolan si resursele europene, sa aiba acces la fondurile din care sa fure. Si, desigur, Scutul.
Leul se prabuseste, Europa striga ca ce se intampla acolo e nedemocratic, dar ce fac romanii? ce faceti? De ce nu va treziti?

Popular Posts