Lucian Bute - meriti respect!

Am vazut /citit multe comentarii de la persoane care au stat in cur pe canapea si au comentat cum s-a batut Bute ROMANUL. Si ce pot sa le spun eu? Va transmit o flegma verde pe fatza voastra. Cand o sa fiti voi in ring, cand o sa primiti voi pumni timp de 12x3 minute in mecla, la pateu si in coaie, atunci sa sariti cu comentariile grave. Deocamdata Bute Lucian, ROMANUL a castigat o mare centura. Pe care voi nici nu o sa o atingeti in viata voastra mediocra. Continuati sa mancati mamaliga si sa traiti o viata banala si plictisotoare.
Ati facut ceva pentru Romania in viata voastra? ca Tara a facut pentru voi! Iar Bute a facut destule pentru Romania si il apreciez ca si roman si ca si canadian.
Nu stiu care e treaba cu Doroftei, dar mie imi pare doar ca marketing, da din gura si face curent. De la reclama la yaurt, eu nu am mai auzit de Doroftei. pate e ceva cu psihologia intoarsa, ii face reclama mascata lui Bute si beau impreuna pe ascuns razand de fraierii care pun botul sau poate chiar se urasc unul pe altul, dar as vrea sa ii vad fatza in fatza in ring, si dupa aia sa il aud pe Doroftei cum comenteaza.
Bute a avut tactica, a avut un plan pe care l-a respectat si avut tehnica. Restul a fost show. Iar daca nici Doroftei nu s-a prins, inseamna ca Leonard ar putea sa se uite la coada aia mare dintre picioarele lui si sa se intrebe de ce l-a abandonat Interbox. Sa nu ma apuc acum sa vorbesc de mafia pariurilor si despre cum sa pierzi o partida ingrasandu-te ca un las ca sa nu ti-o iei in freza in ring.

Popular Posts