Romania pe cea mai inalta treapta a catargului!



Noi, romanii, avem ideea innascuta ca suntem cei mai mari si mai descoperitori din lume.

Am inventat coada la para, stiloul, avionul, raketa, reactia, mitraliera ce trage prin elicee, mamaliga. Am fost napastuiti de Nobel (nenorocit occidental) si ne-a ocolit mereu.
Soarta de popor balcanic sub comunism, mda. Nu avem noi cei mai tari olimpici la mate din lume? Ba da. Dar chinezii ce zic? ca ei ii au. Dar indienii? ca indienii-s cei mai buni.
Noi suntem Buricul Pamantului. Nimeni nu mai e ca noi, suntem cei mai tari in toate domeniile, daca nu ne-ar fura nenorocitii astia de occidentali si mai ales americanii premiile, am lua numai premii Oscar si Nobel in fiecare an. Dupa cum se stie, am inventat tot, de la penicilina pana la motorul cu reactie, am zburat primii, dar nenorocitii de americani ne saboteaza. Ar trebui sa ne pastram capul pe umeri, sa intelegem ca - desi expresia e uzata - cu o floare nu se face primavara. Efortul nostru - desi nu cred ca exista ideea in general la nivelul intelectualitatii romanesti - de a iesi din statutul de cultura minora, trebuie sa fie general. Avem tendinta de a ne imbata cu apa rece; sa nu uitam ca si ungurii, sarbii, turcii, bulgarii au cucerit premii importante - ultimul Nobel pentru Literatura a plecat in Turcia, in 2002 in Ungaria. Trebuie sa intelegem ca numai zicand ca suntem buni intr-un domeniu nu ne face intr-adevar valorosi. *articol reluat

Popular Posts