Robintel, anostul lingau din Blogosfera

Recunosc ca am intrat azi pe pagina Lui. Pentru prima data in viata vietilor mele. Am facut-o pasind incet, cu teama, sa nu ii deranjez randurile scrise marunt. Randuri gandite intens. Adanc.
Un zeu, imi ziceam. Un zeu omniprezent. Il vazusem pe toate blogurile, era peste tot.
Sa citesc ceva interesant am zis. Acest geniu trebuie sa fie pregnant. Sufocant de bun.
Dar nu am gasit nimic acolo. Doar un layout de 25 de bani si restul un mare gol. Am cautat un banner mare, mare pe care sa scrie: Plictisitor!
Acesta este Robotzel. Robintel e tipul acela lingau, care apare pe toate paginile voastre si va da limbi delicat. Baiatul care nu are o prietena dar are foarte mult timp liber si pandeste netul sa vada unde mai poate trage o limba, aproband in stanga si dreapta. Ca un ospatar ahtiat dupa bacsis. Nu conteaza ce vrei, ce scrii, ce spui, el te aproba din instinct. Daca postezi la 3 noaptea, Robotzel va fi acolo, din Valea Jiului, si va raspunde primul, instant, cu o linguseala aprobatoare.
Robotelu asta e barbatul femeie, te consoleaza daca nu e nevoie, o limba catifelata tot iti da el. Numai sa ii aprobi comentariul lipsit de esenta. E acel tip mic si paracios din clasa 1, pe care nu il suporta nimeni, dar il lasa in pace ca stiu ca are pile la tovarasa, care si ea il inghite pentru ca stie ca tacsu e securist imputit. De fapt, nimeni nu-l inghite, dar il lasa se comenteze ca e pacat sa te pui cu limbistul blogurilor romanesti.
Dupa cum sunt convins ca ati realizat cu totii, Robintel face parte din categoria decretzeilor ceausisti, gata oricand sa se ridice spumosi in picioare la Congrese si sa latre urale si ovatii pentru un tovaras balbait care uneori ii da sa suga. Individul antamat perfect in peisajul deceptiei din Petrila, unde doar niste ratati pot subzista, hranindu-se cu falsa idee ca traiesc prin internet.
Cu darnicia unui miner comunist, gata sa-si faca mereu "mea culpa" in sedintele de partid, el e omul de baza cand ti-au murit laudatorii. Luati un Robotel pe stomacul deranjat si nu trebuie sa va mai stergeti la fund, limba lui va curata permanent.
Deci, nu-l suparati. Va va turna imediat la tata lui si nu va mai dormi singur, ci doar cu mama lui, de frica sa nu veniti noaptea peste el cand isi posteaza comentariile laxative.
El e prietenul omului. Robintel e un lucru la fel de folositor ca si hartia igienica.

Popular Posts