4 beri si un gogol

atata mi-a luaT sa fac acest bloG. am vazut ca e la moda ;)
...Am pus un Gogol Bordello, ca tot vine in romanes pe 25 mai 2007...
ohh, my GoSh, suntem deja in 2007?!?
Incerc sa inteleg ce spun ei, frumos in cantecul Madagascar.
ascult gogol de luni. nu prea inteleg ce vor. phunk, rock, gypsy...pe tiganul roman l=au matrasit repede, probabil le fura din notele muzicale...au ramas numa tiganii rusi, hunguri si niste fete aduse cu japca.
deci, cam asta canta fetele:
"haide fata tu afara....hai Doame ce-i cu tine...tu esti fata, fata buna care cu min se joaca, care cu min nu se joaca haide fata tu afara sa te vada toti tiganii..hai Duoamne shei cu tine, chai oh, ce-i cu tine...ei cu fire, hai yo ce-i cu fire...hai Doamne ce-i cu fire..."
Ati inteles ceva? Eu nu prea.

Va spun eu mai multe povesti, daca imi amintesc maine adresa.
din 1991 umblu pe net, dar nu m-am indurat sa-mi bag un www, desi, cica, lucram in field.

Popular Posts