Monday, May 28, 2007

Coke buy Glaceau

CC achiziţionează Glaceau, pentru a putea concura Pepsi pe segmentul băuturilor necarbogazoase din America de Nord

În lupta cu Pepsi, Coca-Cola pierdea teren pe segmentul băuturilor necarbogazoase din America de Nord. Acesta este şi motivul pentru care compania americană s-a oferit să cumpere Glaceau, producătorul apei "Vitaminwater". Achiziţia, care implică o sumă de 4,1 miliarde de dolari, este cea mai mare din istoria Coca-Cola.

Glaceau, cunoscută şi sub numele de Energy Drinks Inc., a fost fondată în 1996 şi controlează în prezent 30% din piaţa nord-americană a apei îmbunătăţite.

Pe aceeaşi nişă Pepsi, are o cotă de piaţă de 45%, prin produsele sale Propel, Aquafina, FlavorSplash şi brandurile SoBe LifeWater.

Potrivit analiştilor din industrie, aceasta este achiziţia de care Coca-Cola avea nevoie pentru a concura cu PepsiCo pe un segment pe care Coca-Cola rămăsese în urmă.

Pe piaţa sucurilor, Coca-Cola îşi adjudecă 43%, iar Pepsi - 31%, dar vânzările la băuturile răcoritoare tradiţionale continuă să scadă în Statele Unite ale Americii, unde noile generaţii de consumatori sunt atraşi de opţiunile mai sănătoase. Acesta este şi motivul pentru care cei doi giganţi ai industriei au început să caute oportunităţi de a cumpăra companii mai mici.
băuturile necarbogazoase au înregistrat creşteri ale vânzărilor mult mai mari decât sucurile tradiţionale.
valoarea totală a producătorului renumitei Vitaminwater = 2,26 miliarde de dolari.
2006 Glaceau a avut venituri de 350 milioane de dolari, iar volumul vânzărilor a înregistrat o creştere de 103%.

How contagious is the Wuhan Coronavirus?

How contagious is the Wuhan Coronavirus? (Ro) The attack rate or transmissibility (how rapidly the disease spreads) of a virus is indicated...