cum sa-i spui PA?

deci, nu m-a parasit nimeni in ultimii ani, dar am gasit delicioasa colectie de exprimari penibile, folosite atunci cand ea nu poate sa spuna ca-tot-omul "la revedere" lui. la unele am ras cu lacrimi.

no.1: iti spun joi. joi a ramas.
"Nu mai sunt sigura de ceea ce simt"
"Eu speram ca ti-am dat de inteles asta ..."
"Nu ti-am spus pentru ca nu am vrut sa suferi"
"Sa stii ca poti sa ma suni, ca o sa fim amici in continuare"
"Hai sa fim doar prieteni"
"it's not you, it's me..."
sincera: M-am plictisit
"Sunt prea ocupata cu serviciul"=
1. nu am nevoie de tine ca mi-o trag cu seful de-mi sar capacele
2. nu castigi destul iar eu trebuie sa lucrez prea mult
"Nu-mi dau intalnire cu colegii" = ...decat daca ai Mercedes
"Abia am terminat o relatie"
"Am nevoie de o perioada de liniste"
Tarusul in inima ar fi "cred ca ar trebui sa ne extindem orizonturile" care e sinonim cu "ar trebui sa intalnim si alte persoane" care in traducere directa inseamna "dispari pana termin aceasta fraza".
"the silent treatment", frigiditate subita.
"am de invatat"
"cariera e mai importanta"
"te sun eu"
"mai vorbim"
"mi-am amintit ca am ceva de facut"
"stai sa ma uit in agenda"
"sunt gravida. nu esti tu tatal"
Închide, că te sun!!!
"Esti atat de bun.Nu te merit."
"Stii..imi esti mai mult ca un frate" - geniala
"Nu sunt femeia unui singur barbat" - clasica
"stii, nu ma mai uimeste nimic in legatura cu tine"
Nu pot la hotel, ma simt ca o coarda... Dar daca ai un prieten cu o camera libera, e ok.
M-as impaca cu fostul vreo luna , doua sa vad daca mai merge...Ma astepti ?

Popular Posts