Dureri simtite

rana de glont nu doare pe moment, simti o arsura si un miros de ars. dupa aceea incepe sa usture. mai mult te sperie singele...se coloreaza totul in
jur cu rosu si inca esti uimit de ce s-a intimplat. te uiti cind la rana cind la cel care a tras...apoi te ia cu lesin, tot psihologic, de la vederea singelui...si te trezesti la spital, primavara.
in copilarie, infingeam cutite in pamint. cineva, Parindu, a infipt in piciorul meu. nu am simtit durerea. vedeam cutitul infipt in picior si ma intrebam de ce se umlpe tenisul de rosu...insa cind am vazut osul alb dupa ce cutitul a cazut din rana...a fost de efect. corul meu, creierul meu a facut sleep. m-am trezit bandajat si Parindu fugit la oi.
la fotbal, cine dadea mingea peste gard, se ducea dupa ea. gard de 2 m, cu tzepi mari. am sarit, am dat-o in teren, la revenire m-am infipt cu abdomenul exact in tzepi. simteam tzepul proptit in osul bazinului si vedeam cum gardul se umple de singele meu. n-am urlat. n-am lesinat. m-am impins in miini si am cazut pe spate. spital, infectie, antitetanos, operatie de coasere.
cind o piatra te loveste in cap nu simti durere mare. credeam ca e o zgirietura, dar cind am vazut ca in jurul meu se face cerc si incepe lumea sa tipe, sa urle, am pus mina la cap. am privit-o apoi si am vazut un pic de singe...in clipa urmatoare a venit valul rosu. privirea toata m-a fost acoperita de singe, siroia, nu mai vedeam de singe. cu mina pe rana am alergat pe scari, prin bloc, in casa, la baie, ia vata, toarna spirt...de abia atunci am simtit durerea. urmele mele erau vizibile, dire de singe duceau de jos pina in baie. asa m-au gasit si ai mei. dar toate au trecut...a mai fost doar accidentul pe care si acum il vad in reluare, desi totul a durat doar citeva secunde. am fost singurul calm din masina. am intrebat chiar daca cineva e ranit, dar nu a mai raspuns nimeni. fusesem 5. imi amintesc cioburile, bucati de os si singe, dar nici un geamat sau alte tipate. stateam in picioare linga masina si ma miram cum a ajuns asa...unele dureri sunt in suflet, si acelea dor cel mai tare. nu exista analgezice pentru ele.

Popular Posts