Partidul conserva si Regele

PC, partidul conserva (fost umanist, fost comunist) nu a castigat nici o alegere. dar a ajuns cumva in parlament.
PC s-a jucat mereu de-a guvernarea. ca pleaca, ca iese, de parca ar lasa un ciolan prins fara sa fie ales.
ala cu dosarul de securist, care si-a adunat langa el prin firme toti securistii colaboratori, ala cu conturile lui ceasca,Voiculescu Felix cica s-ar fi retras de la conducerea PC.
"Totodata conservatorii l-au nominalizat pe Bogdan Pascu, lider de grup la Camera Deputatilor, in functia de vicepremier, Voiculescu renuntand la nominalizarea in functie.
Cand nu sta prin Parlament, la cei 39 de ani, Pascu ii administreaza sefului sau de partid milioanele de euro ce curg prin Fundatia Umanista Dan Voiculescu. El detine aici postul de presedinte, fiind remunerat pentru activitatile "umaniste" cu aproape 850 milioane de lei numai in 2004. Nu sunt insa singurele venituri.
Nominalizatul la functia de vicepremier mai primeste bani de buzunar si de la o alta firma a lui Voiculescu, SC Ominvest SA, unde presteaza servicii de management. Baiat ocupat, Pascu ii mai ofera lui Voiculescu exact aceleasi servicii de management in inca doua firme: Intact SA si Grivco SA. Asadar, un vicepremier ocupat mult in a asigura prosperitatea deplina a patronului Voiculescu."
pe cine a pus Motanu felix (certificat ca turnator) in loc?
pe mana lui stanga. un ins de 39 de ani care a lins pe toti pe care i-a prins. patriciu, voiculescu, tariceanu.
m-am saturat de pilaraia asta din romania.
vreau sa ma laud si eu cu ceva bun din romania!!!!
da-ti-mi un subiect de lauda...in afara de Romania Manga din JN.
nadia e expirata de 30 de ani, pe ceasca l=au impuscat, rosia montana e cavou, ce naiba sa spun eu bun de tara fosta a mea...branza, barza, viezure..o dau in dacii si romanii si iar imi spun astia ca suntem singurul popor care se trage din poponari: Decebal si Traian...restul toti din Mama si Tata....
si chiar asa, nu se gaseste in tara aia un singur om care sa nu fie bagat in jmenuri si sa nu aiba partid in spate si sa nu fie securist?
nu stiu ce sa mai cred, ma costa cam mult renuntarea la cetatenie si romania e totusi frumos de vizitat. dar serviciile iti lasa asa un gust amar, conducatori corupti...si aia care ii aleg sunt prosti. fiecare popor are conducatorii pe care si-i merita.god bless america...si uite ca le-a dat pe boureanu de bush.
tre sa imi fac eu griji de peste ocean ce corupt mai vine la conducere sau sa o las in papushoi, ca nu e treaba mea de emigrant arogant si care m-am ajuns?
unde-s aia care strigau in piata Regele Mihai? sa-l deshumeze pe mumia aia gangavita si sa-l puna la Pelesh rege! mare monarhist mai eram: tin minte ca s-a facut cerc in jurul meu cand am inceput sa strig regele mihai, regele mihai...cand a luat milica the worst alegerile.
iertare, romania. credeam ca ai sanse. nu a fost sa fie.
ce vremuri domle...eram o gasca de tineri care le stigam la aia de la taranisti: "spuneti o lozinca! spuneti o lozinca! manipulati-ne, manipulati-ne!" si bosorogii ala fosilati se uitau la noi ca la martieni.
cum naiba imi explicati si mie si eu sa explic aici cum e romania condusa de securisti si comunisti?
mie imi place tara aia. pacat ca-i corupta. naspa ca-i asa sistemul. e imputit rau de 65 de ani de comunism si pute pana peste ocean.
deci, ce se intampla domle in romania, ca ma intreaba asti aici si m-am saturat sa le spun de Dracula care suge...sange, na.

Popular Posts