Amintiri din Romania 2

Scurta Povestire cu Politia/Militia Romana

asta nu e din ciclul mi-a spus un prieten, i s-a intamplat cuiva, am auzit de la unul. nu, am patit-o eu in romania.

se facea ca eram pe un bulevard intr-un oras bun din Romania. eram scarbit de toate lipsurile, de scumpiri si de nesimtiri. si cum mergeam eu asa, vad in fata mea un politist care-si impingea burta pe strada. da, era de la circulatie, cu ceva fosforescent pe el, cu cashcheta aia de te ia rasul in cap si foarte detashat. adica, noi tocmai ne intersectam. de ce? eu trebuia sa ies de pe trotuar, unde era parcat un audi tare frumos jumate pe trotuar, jumate in strada. nu mai aveam cum sa trec de botul masinii care se oprea excat la cativa cm de un gard de scoala. din beton. si deci, am fost nevoit sa ies pe partea carsabila si sa ma intersectez cu organul. care trecea netulburat pe langa masina aia bogata. nu am mai rezistat si i-am strigat: "de ce nu iti faci meseria, domnule? de ce nu ii dai o amenda la smekerul asta care a parcat ca la ma-sa acasa? de ce, e prea bogat si are bani si poate parca cum vrea el? de ce nu scoti macar carnetul sa notezi numarul masinii?" astea toate strigate, rapid si nervos. la care militianul imi zice: "vezi, ba, poate te amendez pe tine, ia da un buletin incoa'!". inutil sa mai spun ceva. m-am intors si am plecat linistit, stiind ca nea organu nu o sa se sinchiseasca nici de mine care nu aveam acel act de identitate, pentru ca il predasem de muuuuult timp Militiei, cand parasisem tara.

asa ca, Domnule Militian, I apreciate your cooperation, ok...?

Popular Posts