Blogul nu e pt bancuri,dar uneori ne mai amuzam

- Bula, bunica ta este acasa?
- Da, astazi si maine, poimaine o inmormantam.

In mijlocul desertului, un om canta dumnezeieste din vioara. Un leu se apropie, ii da tarcoale cantaretului si se aseaza la cativa pasi de el, miscandu-si capul in ritmul muzicii. Mai vin doi lei si se aseaza si ei langa cantaret. Dupa inca ceva timp, vine un al patrulea leu, care il mananca pe cantaretul nostru. Pe o craca, in apropiere, doi vulturi fac conversatie: -Ti-am spus eu ca daca vine surdu', s-a terminat cu muzica!...


In scrierea de tipar, cifra sapte arata astfel: 7.
Cand o scriem insa de mana, o taiem cu o linie orizontala. V-ati intrebat vreodata de ce?
Se spune ca dupa ce Dumnezeu l-a chemat pe Moise pe munte sa-i dicteze cele zece porunci, acesta i-a adunat pe oameni sa le vorbeasca despre ele.
Cand a ajuns la a saptea porunca, "Sa nu ravnesti la nevasta aproapelui tau", cei mai multi dintre barbati au inceput sa strige:
- Taiati saptele, taiati saptele, taiati saptele!!!

Intra un domn disperat in farmacie si tipa: -Repede dati-mi ceva pentru diaree, e urgent !! Farmacistul,care era nou, devine foarte nervos si-i da un calmant. Domnul, in foarte mare graba, ia medicamentul si pleaca. Dupa cateva ore, domnul cu diaree revine, si farmacistul ii spune: -Mii de scuze domnule. Cred ca din greseala v-am dat un medicament pentru nervi. Cum va simtiti? La care domnul raspunde: -kakat tot.....dar linnniiiistiiiiit...


- Mamaaa, tata m-a batut de doua ori azi. Nu stiu ce a avut cu mine!
- Pai, cum s-a intamplat, Bulisor?
- Prima oara m-a batut cand i-am aratat carnetul de note si a doua oara cand i-am spus ca e a lui de cand era elev.

- Oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă în tară ?
- Dă-te la o parte, că nu văd nimic de tine!

In vin e puterea.
In bere e sanatatea.
In coniac e distinctia.
... iar in apa sunt microbii!

Un taran se ocupa de cultivatul pepenilor. La un moment dat niste copii
au inceput sa intre noaptea pe plantatie si sa fure din pepeni. Omul se
gandeste si se gandeste pana ii vine o idee, care in mod sigur ii va
speria pe copii. Asa ca pune pe camp o placuta pe care scria "Un pepene
de pe acest camp a fost injectat cu cianura".
In ziua urmatoare taranul vine pe camp si vede ca nu lipseste nici un
pepene, dar gaseste o alta placuta langa cea pusa de el: "Acum sunt
doi"

Intr-o zi merge un american la medic. - Dom' doctor am o problema. Sunt constipat. - Si de cand aveti aceste simptome ? - Pai de vreo doua luni. - Bun. S-a petrecut vreo schimbare acum doua luni ? Sau ceva iesit din comun ? - Da. Am fost intr-o excursie in desert. - Si ce s-a intamplat in acea excursie ? - Pai cum ma plimbam eu prin desert, am dat peste o lampa. Am vazut ca scrie ceva pe ea si am sters-o sa vad ce scrie. Dintr-o data iese din lampa un duh care imi spune : - Multumesc ca m-ai eliberat. Drept rasplata iti voi indeplini o dorinta. - Asa, si dv. ce ati spus ? - No shit !


Intra un student la examen si fara discutii pune pe masa o sticla de whisky. Examinatorul priveste sticla si spune: - Satisfacator. Studentul mai scoate o cutie de ciocolata. Examinatorul: - Bine. Studentul pune deasupra si un stilou aurit de firma. Examinatorul: - Excelent, - si pune nota. Studentul strange totul de pe masa si spune: - Acum va rog sa ma scuzati, dar mai am de dat si fizica.....


Un tigan intra intr-un bar, se aseaza la o masa si striga:
- Ospatar, un rom aici.
Ospatarul:
- Te-am vazut, da-te dracu!

Un cioban pastea cele 100 de oi intre doua parcele de porumb
si cum statea el sprijinit in toiag si medita vine proprietarul si il intreaba:

- Ce faci mai ciobane pe pamantu meu?
- Nu vezi? pasc oile...
- Vezi ca esti obraznic, poate iti fut una!
La care ciobanul ii raspunde:
- Poti sa le futi pe toate, eu doar le pazesc...

Popular Posts