Chestii din Canada

M-a intrebat un domn pe comentarii neste lucruri despre Canada, asa ca o sa ii raspund aici, sa vedeti toti. ma voi referi la zona Toronto.
Cristelino, in Toronto chiria pt 1 persoana incepe de la 450cad/luna, daca imparti casa cu cineva. daca stai singur chiria cea mai mica e 500 cad. chiria depinde de zona. unele chirii au apa, caldura, curentul incluse. va recomand acestea. chiria cea mai mare pt 1 persoana...deh, ajunge si 900-1000, in functie unde vrei sa stai. nu iti recomand basementurile, dar pt inceput cred ca toti cei fara bani ar locui si acolo, e mai economic, dar nu si pentru sanatate. exista zone de romani, cu blocuri pline de romani, exista magazine de romani, (nu are rost sa cari slanina cu tine, este si aici...romaneasca, dar iti recomand portugheza). exista 1 scoala pt copii romani. eu cred ca am cam fugit de chestiile astea, din moment ce am plecat din romanica. Am fost intrebat si daca whiskyul canadian e bun. Este bun, dar sunt si alte branduri mai bune. nu au tzuica, au vodca, tequila (am vazut si slibovitza sarbeasca), iar berea canadiana e la mare cinste, fiind unii din cei mai mari consumatori de bere din lume. berea e mai slaba ca alcool ca in romanica, dar gustul e bun. au si tipul light, pt ca au si aici mari probleme cu obezitatea.

Popular Posts