Posta Canada - Canada post

Postasul suna intotdeauna de 2 ori? O fi sunat la alta usa, nu la mine.
Cu posta canadiana nu mi-e rusine.
Acum cativa ani am cumparat un bilet de avion de la o agentie de turism, dar am cerut bilet normal, nu e-ticket. Nici o problema, vi-l trimitem prin posta canadiana... Si m-am pus pe asteptare. Si apoi pe telefoane. La agentie: "Noi l-am trimis, aveti si track number."
Si apoi pe enervare. Sun la posta. "Plicul e la postas, o sa il aveti in posta imediat." Da, sigur.
Posta Canada mi-a adus un bilet de avion in aceeasi zi in care pleca avionul. Era trimis de 1 saptamana dintr-un colt al orasului in altul. Postaritza era o bunicutza in pantaloni scurti. Avea niste scoabe de picioare. Am prins-o la cutiile postale:
- Tu stii de cand te astept? Tu stii ce e in plicul asta?
- Sa scuzati, domnu', ieri a fost ziua mea libera si nu am putut sa vin!
- Daca mai intarziai o zi, zburam pe gratis, de ce te-ai grabit asa?

Culmea e ca acum trimit plicuri in Romania si ajung in 5 zile. Fara sa fie la urgente.

Popular Posts