Asigurari Auto In Canada - Ontario

Piata asigurarilor auto din Ontario este controlata de evrei. Bravo lor! Fac bani din orice. Din cauza ca au bani si influenta politica, acest sistem de asigurare impotriva clientilor nu va disparea in curand.
Pentru ca am experienta in gasirea de asigurari bune, am invatat niste secrete pe care am sa vi le spun si voua. Cei de la asigurari ar vrea sa nu le stiti.
In functie de ce raspundeti la intrebarile lor, gasiti o cotatie mai buna sau nu.
In Ontario, Canada, rata asigurarii (quote, cotatia) este influentata de:
- culoarea masinii - daca e rosie, platesti mai mult.
- Numarul de usi: masinile cu 2,3 usi sunt incadrate la masini sport, se plateste asigurare mai mare. Se presupune ca masinile sport sunt mai periculoase pe drumuri.
-Varsta pe care o ai (sub 25 de ani asigurarea e mai mare),
-profesie (studentii platesc mai putin)
-Distanta pina la job (cu cat mai aproape, cu atat mai bine),
-utilizarea masinii la job sau nu (daca e doar pt placere, rata e mai buna),
-anul de fabricatie al masinii (pt masini din 1990 se cere chiar certificatul de safety si emmision),
-modificarile aduse masinii (inclusiv alarma, eleroane),
-locul unde e parcata (garaj, afara),
-zona unde locuiti (in Toronto sunt cam 53 de arii/zone),
-nivelul criminalitatii in zona (Jane/Finch va creste asigurarea la sigur),
-gradul de poluare al masinii,
-numarul de km parcursi anual cu aceasta masina (sub 7000 km/an dau o rata mai buna)
-numarul de soferi care o conduc,
-atentie: numarul de soferi care locuiesc in aceeasi casa cu tine! Odata mi-au cerut sa le demonstrez ca celalalt sofer are asigurarea lui separata, ca voiau sa il includa second driver pe asigurarea mea! Au cerut numarul politei de asigurare al celuluilalt sofer. Ceea ce e ilegal, ala nu se da decat la politie si daca faci accident. President Choice Auto Insurance era compania si la ei nu am sa fac insurance in veci. Dupa ce le-am spus ca e ilegal ce imi cer, le-am cerut sa imi stearga toate datele din baza lor de date si am verificat apoi dupa 2 luni daca au sters.
-atestatele ca ai urmat o scoala de soferi autorizata,
-numarul de ani de cand conduci in Canada si in exterior (cu cat esti un sofer mai nou, cu atat e asigurarea mai mare). Oricum, nimic sub 4 ani de condus in Canada nu schimba cotatia in bine.
-amenzile luate,
-punctele luate,
-suspendari,
-accidente,
-statut social: divortatii platesc mai mult.
Daca va mutati de exemplu din exteriorul GTA (Grand Toronto Area) in interiorul GTA, asigurarea va creste, ca asa e regula. Cautati minim 5 cotatii inainte de a va decide. Veti raspunde la vreo 30 de intrebari extrem de ciudate, dar care au un sens clar: sa va dea o rata cat mai mare si mai benefica pt ei.
Daca declarati ca nu folositi masina sa va deplasati la job si faceti accident in timp ce mergeati, veneati de la job, asigurarea nu plateste nimic.
Daca faceti tamponari cu cheltuieli sub 500 $, asigurarea nu va va plati nimic, veti da din buzunarul vostru. Asa ca atunci cand o tamponati, dati blana, sa va scoateti banii de la asigurare.
Cotatii bune ofereau: TD Auto Home, RBC, State Farm.

Popular Posts