Business in Canada - Cernobil Beer


Cine mai face afaceri in Canada? Ma dusei ieri la LCBO, shopul de bautori alcoolice in Ontario. Aici e monopol, doar statul are drept de desfacere. Foarte bine, daca ma intrebati pe mine. Dau de o bere scrisa toata in ruseste. Asta e ceva necurat. Aici e lege ca trebuie sa fie in engleza si franceza. Ce naiba! Eu nu pot sa-i sufar pe rusi. Iau canul si zic, "hai ca lecturez acasa". Ajung acasa, ma asez cu doza in fatza si ce sa vezi? Nu am inteles nimic din literele alea. Poate intelegeti voi. Uite poze. Mai invart un pic doza si alta surpriza: scria in romaneste, frate! Bere in romaneste in Canada! M-am dumirit: berea e afacere moldoveneasca, importata din Ucraina, unde e facuta la, citez: "fabrica de bere si bauturi NEalcoolice", "cu procent de alcool minim 5%". Desi pe doza scrie 5,3%. De asta era si ieftina, smecheria a fost sa o declare cu alcool 5% sa ii poata pune pret mai mic si de aia era raftul gol la berea asta. In plus, e facuta pe langa Cernobal. Ce gust are? Amaaar. Inca respir. Caut un contor de ala sa-mi masor nivelul. Deja mi-au iesit niste ciupercutze cu ochisori, respira si ele. Recomandare: stati departe de berea ucrainiana, adusa de moldoveni. Va topeste.
Data viitoare am sa iau doar Guinness si Corona, desi nici una din cele 2 bauturi nu sunt beri reale, dar ca stiu cat de scumpe-s in Romania! De ce sa cumpar eu bere de la moldoveni, sa umflu buzunarele unor mafioti?

Popular Posts