Marturisire

Ca sa nu moara dusmanii neimpacati de grija mea si sa se intoarca-n sicriu de intrebari fundamentale, am sa fac public o marturisire: azi am simtit mariajhoana pe la nas.
Am venit cu busul acasa si s-au urcat 2 albi grasi care duhneau a planta verde ce face minuni, de nu se mai putea!!! A trebuit sa se deschida 3 geamuri in bus ca sa scapam teferi toti pasagerii, nedrogati.
Aia 2 putzeau de ganjea incat negrii faceau de acum coada langa ei, sa fie si ei high. Tipii astia 2 erau asa de separati de planeta, incat, fiind 10 noaptea, aveau ochelarii de soare pusi si tot se incruntau. Dupa 4 min s-a facut cerc in jurul lor si toti se uitau suspect unul la altul, cu intelegere. Bine ca am coborat la timp, ca sa scap de Satana. Mai jos: urmari ale consumului ridicat...

Popular Posts