Azi la job

De fapt ieri.
Un tip pe care nu il scoteai din ordinar m-a intrebat de unde sunt de origine. De obicei asta e o intrebare care nu se pune la job. Unii chiar se smiorcaie cand sunt intrebati, cica e un fel de hartuire sau discriminare. Sau ce-o fi...in fine, omul parea grabit si credeam ca intrebase intr-o doara, asa ca l-am pus sa ghiceasca. Normal, ma asteptam sa imi zica Norvegia, Finlanda, Duch, cum mi se mai intamplase. Zice:
-Balcans?
-Close.
Il ajut eu:
-Black Sea..Dracula...
Si atunci el, cu
cea mai corecta pronuntare:
-Mihai Eminescu. You guys have a great poet!
Am ramas masca, tipul era canadian get beget.
-How do you know about Eminescu? am intrebat.
-He wrote so many great poems, the Letters, Glossa, Memento mori. He was a genius! a spus si a plecat iute.

Popular Posts