Solista de circ

Ada Milea, un personaj cu umor negru si grav, a avut o experienta in Canada, la Cirque du Soleil. Nu a rezistat sistemului canadian si s-a intors in Romania. Contracul ei era pe 3 ani, dar
a renuntat in 3 luni...deh, e greu in Canada. S-a suparat ca cei mai circari profesionisti din lume i-au adus o profesoara de canto care sa o invete sa faca vocalize. In loc sa accepte realitatea unei companii profesioniste, a dat-o-n vedetisme.
"I was getting bored, I was just a little wheel from a mechanism, and I had to sing… Angela Similea or something similar, with her "grace" too!"- raspuns stil "marea vedeta nu e de Canada".
Realitatea e ca regreta si acum ca a plecat inapoi:
"Cum e povestea cu tărâmul unde visează mulţi să ajungă… Canada?
Eu m-am bucurat foarte tare că acest contract, semnat cu Circul Soarelui din Montreal, era pe o perioadă destul de lungă. Am lucrat cu o trupă foarte bună, cu artişti din toată lumea, iar spectacolele lor sunt grandioase şi sunt chiar o mândrie a planetei. Şi fiind totul aşa de mare şi frumos şi grozav, eu m-am simţit mică şi proastă şi m-am întors. Câteodată îmi spun că m-am întors de proastă, câteodată zic că bine că m-am întors, pentru că aici fac ce mă pricep mai bine. Acolo cântam cum eu nu cânt şi cum ar fi putut cânta foarte mulţi oameni din Montreal, mult mai bine decât mine. Eu nu înţelegeam de ce m-au târât pe mine până acolo ca să cânt cum ar fi putut cânta mulţi.
Cum ai ajuns acolo?
Despre acest proiect, d-nul Chişu mi-a spus. Haios este faptul că a trebuit să mă duc acolo, ca să-mi dau seama că nu vroiam să plec. Acolo, banul are altă putere, e drept, şi omul este obligat de societate să zâmbească. Îmi doream să văd şi eu o faţă la care dacă uitam să zâmbesc, nu mă întreba dacă era ceva în neregulă. E o normalitate care nu ştiu cât e de naturală. Dar revenind mi-am dat seama că acum aş înţelege mult mai mult din lumea aia şi m-aş mai duce."
De ascultat muzica ei, merita.


Popular Posts