In puii cui?

De cele mai multe ori din greseala ma uit pe siteurile romanesti live / recorded la neste emisiuni. Urat obicei, recunosc!
Cand am fost la Romanica am vazut
manele la tvr. Nu imi venea sa cred ca s-a ajuns asa departe cu folclorul autentic, domle! Dar e de inteles, daca parlamentul a fost inchiriat pentru o nunta cu manele, de ce nu si la tvr un pic de guristi bronzati, care canta de dusmani si viata grea?
Dar sa dau azi peste un program tv la un post detinut de Felix paraciosul securist...de-am ramas cracanat pe sofa!..Cum adica emisiunea "In puii mei"!?? De parca nimeni nu ar intelege ce inseamna expresia asta! Astept noi emisiuni, cat mai curand, gen: "Of...pe ma-ta", "In pana ma-tii", "Va dau ...la tot cartierul"...S-a ajuns cu prostitutia tv la extreme, daca posturi nationale isi permit asa titluri de emisuni, doar ca sa aiba audienta si ...hm...farmec! Si asta o spune un liberalist in materie de injuraturi si toleranta a extremismului verbal.
Plus ca am rezistat eroic sa vad o reclama la nu stiu ce serviciu telefonic care m-a lasat cu chilotii pe vine, ca ma imbracam...2 tipi erau intr-o camera si se umfla unul la bicepsi si apare, opa! colega lor de camera, care adauga ceva de "Bogdanel" si aia ii spun ceva gen : "tu taci sclavo, ca tu ai de pus globuri". Curat educativ, moncher! Au ce invata cuplurile tinere, sa isi traga "menage a trois", adica sa traiasca in grup, 2 tipi si o tipa, daca se poate. Ca asa e la moda acum in Romania, si afara, adica e modern. Ce stiti voi, astia cu monogamia, casatoria pe viata? Nimic! Uitati-va la reclamele astea de gen "las ca stiu eu ce faci noaptea" si-o sa fiti in secolul 21! inclusiv cu ceva boli sexuale, nearatate in reclamele de sex in grup, sex subtil sugerat prin replicile cu tenta sexuala.
Bai, sigur am ramas in urma!

Popular Posts