Canada - la banca

Dupa doctor am mers la o banca - Scotia Bank - sa imi dechid un account, ca, de, am multi bani, trai-me-ar!
Le spun ce vreau si primesc raspuns sa vin dupa ora 2, ca angajatii iau masa. "Ia sa le dau si niste carne in mancare la angajati, atunci". Am zis "ok, daca lunch-ul e asa important in banca asta, eu am plecat la alta banca sa depun icrele! Pofta buna la toata lumea!"' Au inceput sa fuga dupa mine sa ma ajute, dar am zis ca nu mai discut decat cu managerul.Un negru obosit, care parca atunci inviase din perfuzii, zombie. Prizase cred, toata noaptea. I-am spus ca daca eu i-as spune unui client sa vina altadata sa imi dea banii ca acum tre sa mananc si m-ar auzi un sef, a doua zi as cauta alt job, si asta pentru ca ar fi o prostie sa mai lucrez in domeniul ala, ca sunt incompetent si nu am nici o treaba cu customer service, custom care si alte frectii aplicate la clientii care platesc banii si salariile voastre, ba! La care negrul a sunat si a venit alt negru.Care m-a preluat si m-a dus la un birou. Unde am stat la discutii prietenesti. Mi-a spus ca in Ethiopia, de unde vine el, se stie bine de Ceausescu. Au chiar o zicala politica: "Daca a cazut pina si Ceausescu, exista speranta sa scapam si noi de dictatorul nostru!". Buna, nu?

Popular Posts