Questions for Ponta Victor And Antonescu Crin



Domnu' Ponta, va deranjez si eu cu o intrebare. De ce nu ma includeti si pe mine pe listele alea electorale, daca am votat IPOTETIC impotriva lui Base? Votul meu nu va intereseaza? chiar asa, m-ati chemat la vot sa fiu contra lui mariner si acum nu imi bagati votul in seama? In Toronto s-a votat pentru referendum fara nici o problema - rezultatul votarii a fost publicat in ziarele romanesti locale: 569 au votat sa-l dea jos pe Basescu si 58 sa ramana Basescu. Care e problema cu diaspora si cu voturile ei? dar dolarii trimisi de mine in tara au fost buni? va rog eu frumos sa il treziti un pic si pe baiatu ala cu nume de floare, Crinutz, si sa il intrebe si el pe seful lui ce face cu voturile celor de afara care au votat impotriva lui Base? le numarati sau nu?

Domnu' Crinutz, ma scuzati ca fac o aroganta la matale...Eu sunt cetatean roman cu drept de vot garantat de Constitutia Romaniei. imi iei matale dreptul de a fi numarat ca si votant? cu ce autoritate? ca eu te recunosc doar ca fiind chiulangiul sef dintr-un Parlament ilegal.
De cele mai multe ori lucrurile au o alta perspectiva vazute din afara si pentru simplul fapt ca nu sunt emotional implicat. Acum in Romania este comunism modificat genetic.
Constituția zice ca votul e EGAL, asta inseamna ca trebuie sa fiu trecut pe listele permanente indiferent de locatie. Inca nu avem cetateni de mana intai si a doua.

Popular Posts