Seara perfecta - pentru EA

Iubito, ne intrebam ieri sau azi ce sa mai sarbatorim, pentru ce sa bem? Ce e azi? 15? Ce sarbatorim? Raspunsul tau a cazut ca un meteor in lava fierbinte si a topit carnea, a taiat totul. De aceea am baut amandoi ca sa uitam, prefacandu-ne ca nu intelegem situatia.
Dar am uitat oare? Eu nu am uitat. Si, iata, astern aici unele amintiri dintr-o alta viata, dar nu din prima in care ne-am cunoscut,... O viata pe care o vreau inapoi, pe care o visez noptile cand crezi ca nu dorm, o viata de care ma agat uneori cand ma blochez si ma pierd si in care caut scapare. Dar e o viata in care tu existi si o viata in care suntem impreuna.
Da. Cea mai perfecta seara, desi nu se admite superlativul - a fost cu tine. Ca si cea mai perfecta dupa-amiaza, cand am luat impreuna o cafea sau hot chocolate - pe care o frecase deja - deci, cea mai perfecta seara a fost, da, cu tine. As vrea sa intelegi asta. As vrea sa realizezi asta. Desi nu am ti-am spus-o, tu esti cea mai frumoasa amintire a mea.
Cea mai perfecta seara a fost la Sage. Era iarna, era frig si era preferata noastra locatie din oras. Sage. Muzica in surdina, Pink Floyd - Shine on your crazy diamonds - lumanari mici aprinse, faceam poze artistice. Le avem, inca. Tu erai si mai frumoasa in lumina difuza, intuneric si umbre...zambeai si zambetul tau perfect, ti-am spus vreodata ca ai un zambet perfect? ma facea sa ma indragostesc iar cu fiecare secunda de tine...a fost, poate, cea mai frumoasa seara. Aveam ceai, aveam pian, aveam carti, muzica si scaune inalte, stateam la fereastra si vedeam strada si noaptea de afara. Ne atingeam usor mainile, tremuram, eram proaspeti, exaltati. Amandoi inhalam iubire, viata, fericire. Ningea?
O alta viata. Din sirul de vieti in care am fost si ne-am intalnit si apoi ne-am reintalnit. Sounds funny.
Iar acum stam fata in fata si nu ne vedem, vedem doar cuvinte grele, ca niste sabii, care ne scufunda, in loc sa ne vedem pe noi TREI.3.

Popular Posts