Craciun fericit, la multi ani, paste fericit, happy patrick day

Nu am mai venit pe aici pe motive simple. Mi-a crapat laptokul si la Surface nu scriu fara tastatura, care mi-e greu s-o gasesc in gramada de devices carele le am. Mdea, am
inceput sa gandesc in engleza, ceea ce e grav dupa doar 2 beri amarate. A, un alt motiv e ca nu intru aici pe blog decat cand sunt beat, de obicei. asa ca atunci cand sunt treaz nici nu-mi amintesc ce-am scris, asa matol eram cand scriam. Iar azi sunt iar luat. ca in pasarea colibri. asa ca vanatorii gramaticii limbei romane (grammar nazi) sa ma suga daca nu le place cum scriu fara diacritice si litere mari la inceputul propozitiei si altele...bai literatilor care imi dati mesaje ca scriu agramat, eu am predat gramatica si o faceam asa bine ca elevele ma implorau sa le mai invat cu limba again.
bun si am avut ale vietii probleme. adica Canadia nu e ce crede romanashul de rand, ca ai mii de dolari si casa si masini si joburi de manageri...e de munca, frate, nu mai iesi la terase cu amicii asa des, dai din coate sa iti pastrezi postul, te lupti, te dezbraci de tot de sfiala si musti, altfel nu iti plateste nimeni ratele, oricare ar fi ele. Eu sunt mai moale cu miscatul, ma misc mai cu talent, dar am niste prieteni care chiar dau bine si sunt mandru cu ei! Se stie! Romanii reusesc aici daca au curaj si se lupta pentru afacerea lor si sunt incantat sa ii vad ca sporesc. Se poate! ei sunt dovada.
Nu stiu cand mai aterizez pe aici, dar voiam sa ma minunez ca Pasha Man s-a prostituat cu St. Fanica/Banica Junior, care nici macar nume calumea nu are, si-au facut un cantec pe care incerc sa mi-l sterg din memorie, mai ales cand il aud pe Pasha facand ca broasca pe acolo, de umplutura.
Altele, dopaj in tenis, ce surpriza, cine ar fi crezut...ha, ha...ca numai Fratii Williams nu luau sterozi cu galeata, nu cu polonicul ca Sharapova...si Nadal care brusc a devenit un normal anonim de cand s-a oprit din dopaj. Alte stiri frumoase ar fi ca "cercetătorii din Arabia Saudită au decis: FEMEILE sunt MAMIFERE. Ele au aceleaşi drepturi precum cămilele şi caprele"  - evz.ro
Alta stire noua e cu euroviziunea de eurovison.
A venit un baiat machiat la oki, a cantat un rock hard metal si balada si traistariu s-a suparat ca el nu a iesit, desi i-a cedat vocea demult. cine vroiati sa iasa? papadia de traistariu? cea mai buna piesa din tot showul a fost a Moldovei, iar labarii astia au copiat manowar la greu. recomand armenia, pacat de tara, nu are sanse. sau spania. care e problema cu daci, raci, zamoxle si poola-n coor? oamenii au cantat despre colectiv si pt rock. ce, nu e bine? voiati manele cu costi ionita sau moculescu de la naftalina

Popular Posts