Why so much about Romania?

Poate sunt unii care se intreaba de ce scrie baiatul asta mai mult despre
Romania?
In primul rand, Romania a fost tara in care am vazut lumina zilei.
Nu eu am ales, ea m-a ales.
Apoi, in Canada politica nu e asa de gustata. Nu e asa siropoasa, ca in piesele lui Caragiale, mereu actual!
E treaba albilor. Ei au treburile lor. Nu le vedem noi.
In Romania e mai clar. Acolo hotia pute. Si pute pina in Canada!
Presa romaneasca le vede politicienilor toate misculatiile, matraprazacurile, hotiile. Pentru ca acolo securistii inca toarna, dar toarna la presa acum. e mai mult juice asa. iese cu mai multe spume.
Aici, in Canada, promisiunile electorale sunt minciuni blajine, gen: am sa scurtez timpul de asteptare la coada de la Urgente in spital. Cu cat? Cu 30 de min mai putin. Pai daca ai sanatatea gratis, normal ca vin cu milioanele la Urgente. Chiar si de peste granita, din State, unde asigurarea medicala este penal de scumpa. Pentru o nastere normala platesti cam 20000 de dolari fara asigurare. Se merita? eu zica ca orice copil merita the best you can offer! deci, spitalele  americane doar speculeaza momentul.
Alte promisiuni electorale din Canada? Am sa am grija de integrarea multiculturala. E o moda asta. Un trend. Se poarta. Merege la populime.
Dar politicienii canadieni nu vobesc despre probleme reale.
Pe cand in Romania se vorbeste despre probleme.
In Canada le-au rezolvat cam pe toate. Astia nu pot promite autostrazi. Le au deja de zeci de ani. Nici linii ferate, alea le-au facut chinezii acum 2 secole. Inca isi cer scuze canadienii ca le-au pus taxa pe cap de chinez adus aici...
In Canada sunt alte probleme majore: identitatea sexuala. Astia care au castigat alegerile trecute au promis ca nu o sa ii mai chinuie pe copii din clasa a 2a sa inteleaga ca e bine sa fii gay sau lesby sau trans. Si ca o sa faca berea 1 dolar sticla. Vedeti aici probleme, oameni buni? Da, asta numesc probleme!
Bine, dupa ce au castigat, au uitat ce-au spus, dar asta e tipic puliticienilor de oriunde.

Popular Posts