Arde frumos


Hai, spune-mi cum
Invata-ma cum se razbuna dragostea
si ura stransa in inima


Arde toata casa, ma gandesc la tine Arde trupul meu pana ma fac scrum Arde tot in jur, da' tine minte Nimic nu arde cum ma arzi tu Hai, spune-mi cum, tu dintre toti M-ai ranit atat de rau, cand m-asteptam cel mai putin Hai, spune-mi cum, tu dintre hoti Ai furat ce nu se fura, pana cand m-ai scos din minti Hai, spune-mi cum, invata-ma Cum se razbuna dragostea si ura stransa in inima E clar ca eu N-o sa mai iubesc in curand la fel Ardem, dar ochii nu-mi vad flacara, nici pielea n-o mai simte Caldura ta sa-mi dai Cand sting lumina, alte lumini instant in camera se-aprind Dar cred ca-i doar reflexia ta Sa mai simti la fel vreodata, nu Zburam si nu mai aselenizam Arde toata casa, ma gandesc la tine Arde trupul meu cand arunci haina de pe tine Arde toata casa, ma gandesc la tine Arde trupul meu pana ma fac scrum Arde tot in jur, da' tine minte Nimic nu arde cum ma arzi tu Arde toata casa, ma gandesc la tine Arde trupul meu pana ma fac scrum Arde tot in jur, da' tine minte Nimic nu arde cum ma arzi tu Spune-mi de ce mi-e atat de dor Sa ma ridici pana la cer si sa-mi dai drumul pe covor Hai spune-mi ce, ce farmece Mi-ai facut sa nu ma arda nimic decat buzele Si mainile tale imi stiu In detalii toate curbele si slabiciunile E clar ca eu N-o sa te uit niciodata, nu N-ai sa ma uiti niciodata, clar, si eu la fel Probabil, inevitabil, caci am jurat etern Probabil, inseparabil, dar uite cum devin Ard si oasele din mine, ard si farmece Ard atat de multe in noapte, amintirile Cum ma domina si cum schimbam si rolurile Curg ceas cu ceas din nou si nu sesizez Curg ceas cu ceas din nou pe beat si stiu ca si la tine Arde toata casa, ma gandesc la tine Arde trupul meu pana ma fac scrum Arde tot in jur, da' tine minte Nimic nu arde cum ma arzi tu Ardem noi Trupul meu pe trupul tau, arme in acest razboi Ardem noi Ne vindecam unul de altul doar atunci cand suntem goi Ne vindecam unul de altul, arde sub blur De ce sa ne chinuim sinele cand putem fi iar noi Arde toata casa, ma gandesc la tine Arde trupul meu pana ma fac scrum Arde tot in jur, da' tine minte Nimic nu arde cum ma arzi tu Arde toata casa, ma gandesc la tine Arde trupul meu pana ma fac scrum Arde tot in jur, da' tine minte Nimic nu arde cum ma arzi tu

Popular Posts